Tvárou v tvár COVIDU-19 a pohodlnému online nakupovaniu musia predajcovia pracovať tvrdšie ako inokedy. Len tak sa im podarí nalákať zákazníkov späť do predajní. Pre mnoho ľudí ale nie je nakupovanie len o získaní toho, čo potrebujú. Je to pre nich zážitok, výlet alebo relaxácia.
Žijeme v stále viac urbanizovanom svete, ale stále v sebe máme akési vnútorné spojenie s prírodou. A tu prichádza na rad biofilný design – implementácia prírody do zastavaného prostredia. To zahŕňa zohľadnenie prirodzeného svetla, zlepšenie prúdenia vzduchu a áno – vegetáciu.
Bolo dokázané, že rastliny nám umožňujú cítiť sa dobre, znižujú stres a násobia pocit pohody. Nakupovanie je multisenzorický zážitok a zeleň v obchodných priestoroch pomáha vytvoriť prostredie, v ktorom môžu zákazníci relaxovať, neponáhľať sa a lepšie sa sústrediť. Skrátka ho naozaj prežívať.
Spýtajte sa našich špecialistov
Zatiaľ čo kvetináče a ďalšie tradičné rastlinné prvky nie sú vždy praktické, živé steny zo systému PlantBox (ktorý bol použitý pri všetkých realizáciách v tomto článku) ponúkajú priestorovo dynamické a efektívne riešenie.
A práve tieto vertikálne záhrady pomôžu vylepšiť identitu značky, fungujú ako výborný InstaSpot (pozn. - miesto vyčlenené na fotenie) a pritom jasne komunikujú ekológiu a zodpovednosť. Voči životnému prostrediu, voči zákazníkom aj voči sebe. Celý systém PlantBox je navyše vyrobený zo 100% recyklátu. Okrem iného tieto steny zlepšujú kvalitu vnútorného prostredia tým, že čistia vzduch a optimalizujú akustiku miestností.
Predajne musia svojim návštevníkom neustále prinášať niečo nové. A používajú na to akcie, displeje a plagáty. Ale sezónna výsadzba a správne zvolené rastlinné zloženie vašej steny dokáže vytvoriť meniaci sa prvok, ktorý zákazníkom poskytne zakaždým nový a nový pohľad.